Важно – вижте тук: Нова дата за събеседването за конкурса за длъжността юрисконсулт и връзки с обществеността
О Б Я В А
“МБАЛ ТУТРАКАН” ЕООД обявява конкурс по документи и събеседване за длъжността юрисконсулт и връзки с обществеността.
Кратко описание на длъжността:
Длъжността е свързана с оказване на правна помощ на ръководството на лечебното заведение, с цел законосъобразно изпълнение на неговите функции, в това число изготвяне на доклади, писма, становища, договори, участие в комисии по обществени поръчки, процесуално прадставителство по съдебни спорове.
Организиране и осъществяване на цялостна стратегия / информационна и комуникационна/за създаване на позитивен имидж на лечебното заведение.
I. Изисквания към кандидатите:
1. Висше юридическо образование с образователно-квалификационна степен «магистър»;
2. Призната юридическа правоспособност;
3. Да познава и ползва нормативни актове, свързани с дейността.
Квалификация в областта на медицинското право е предимство; .
4. Отлични езикови и комуникативни умения, умения за работа в екип.
5. Отлична компютърна грамотност.
6. Достатъчно познания в областта на медиите и социалните мрежи.
7. Желание да се развива в областта на медицинското право.
ІІ. Провеждане на конкурса:
Конкурсът ще се проведе в три етапа:
1. Проверка на документи за съответствие с обявените изисквания;
2. Представяне на писмено изложение на тема: «Защо желая да работя на тази позиция».
3. Събеседване с кандидатите.
III. Необходими документи за допускане до конкурс:
1. Заявление;
2. Автобиография европейски формат – CV.
3. Копие от диплома за завършено висше юридическо образование с образователно-квалификационна степен «магистър»;
4. Копие от удостоверение за юридическа правоспособност;
5. Писмено изложение на тема: «Защо желая да работя на тази позиция».
Документите се подават в отдел « Човешки ресурси» до 15.00 часа на 15.03.2021г. Документи могат да се подадат и по електронен път на адрес: office@ mbaltutrakan.bg
Събеседването с кандидатите ще се проведе на 19.03.2021г.от 10.30 часа в кабинета на управителя.